Dat is duidelijke taal! Alhoewel. In welke mate ‘moet’ er iets veranderen? Wie bedoel je met ‘hier’? En dan dat iets... Tijd voor concrete stappen want afwachten is het slechtste scenario.
Ik werk met ondernemers aan een actieve marktbenadering. Een paar recente voorbeelden dichtbij huis: voor Merkx kozijnen heb ik een telefonisch onderzoek naar klanttevredenheid uitgevoerd. De waardering 8,2 presenteren we in een omslagmap waarbij we duidelijk maken dat Merkx een betrouwbare partner is en ‘geen kozijn uit de hoge hoed tovert’. LeadingLEDs wil (beter) vindbaar zijn op internet met de verhuur van mobiele LED-schermen. Voor Ecodoor, specialist in deuren voor bedrijven en particulieren, ontwikkelen we een professionele bedrijfsfolder. En voor Restaurant SED in ’s-Gravenmoer staat het nieuwe credo ‘verrassend veelzijdig’ op het menu. De oplossing is dus voor elk bedrijf anders. Anti-hokjesdenken brengt daarbij veel voordelen.
Marcel Haarbosch.